My fortress when I am beset, my rock – I trust him ever, for he will from the fowler’s net his faithful ones deliver. Inglés. Verskaf met die komplimente van die Bybelgenootskap van Suid-Afrika. Hierdie webwerf is ’n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat. 1 Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten, zal overnachten in de schaduw van de Almachtige. Psalm 91 is a loaded gun when it comes to spiritual protection. Hij redt je van dodelijke ziektes. 10:27 je overvloed geven van dagen. Wie toevlug neem in veil'ge hut en skuil by die Alhoë, hy word beskadu en beskut deur God se alvermoë. Met zijn vlerken beschermt Hij u, Welgeluksalig is die man wat nie wandel in die raad van die goddelose en nie staan op die weg van die sondaars en … HY wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Frasi ed esempi di traduzione: psalm, psalms, psalm 91, psalm 139: 23 24. Psalm 91: The key word to describe this psalm is security. Voeg een vertaling toe. Hoofstuk 1 . Vandag sal ons betrokke raak by psalm 91-gebedspunte ter beskerming. © Bybelgenootskap van Suid-Afrika. PSALMS 91:7 Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom nie. Okryje cię swymi piórami i chronisz się pod Jego skrzydła: Jego wierność to puklerz i tarcza. The book of psalms 91 is a prayer for protection psalm. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Psalm 91 vers 1. PSALMS 91:8 Net met jou oë sal jy dit aanskou en die vergelding van die goddelose sien. 17:8; 121:5 in die skaduwee van die Almagtige. Gebruik met toestemming. Je was op zoek naar: psalm 91 (Engels - Afrikaans) API oproep; Menselijke bijdragen. Psalm 91. Support my channel at Patreon: https://www.patreon.com/user?u=16041522 Psalm 91 1 Als je bescherming zoekt bij de Allerhoogste God, ben je helemaal veilig. In Context Parallel Compare. Hier is al die bydraes oor die Psalms sodat jy dit in volgorde kan lees: 1ste Psalmboek: 1-41 2de Psalmboek: 42-72 3de Psalmboek: 73-89 4de Psalmboek: 90-106 5de Psalmboek: 107-150 PSALMS 91:6 vir die pes wat in die donker wandel, vir die siekte wat op die middag verwoes nie! 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. 91 Elkeen wat in die geheime plek van die Allerhoogste woon,+. Usted buscó: psalm 91 (Inglés - Afrikaans) Llamada a la API; Contribuciones humanas. psalm 91. Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. Watch and be blessed! Van professionele vertalers, bedrijven, webpagina's en gratis beschikbare vertaalbronnen. 14 91:14 Ps. Saved by Quotes for Success. 91 He who dwells in a the shelter of the Most High. 1 HY wat in Ps. daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, omdat hy my Naam ken. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. Afrikaans. Verskaf met die komplimente van die Bybelgenootskap van Suid-Afrika. Psalm 91 NKJV Vertaling. PSALMS 91:9 Want U, HERE, is my toevlug. 1 Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. all invisible & negative forces. O HEER, my Rots, op wie ek bou, by U is't my die beste; my toevlug waar ek stil vertrou, in nood my veil'ge veste. ESV For he will command his angels concerning you to guard you in all your ways. Daar's nette, waar jou voet ook gaan, soos van die voëlvanger; uit … Psalms Hoofstuk 91 - Bybel in Afrikaans taal . Human translations with examples: psalm, psalms, psalm 91, psalm 139: 23 24. HSV Gods bescherming in gevaren. 2 Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. 2. Al val daar duisend aan jou sy en tienduisend aan jou regterhand — na jou sal dit nie aankom nie. The good news is you can live in a fortress of Psalm 91 protection and create an environment in your home that makes the devil flee. Gerrit Vreugdenhil onderzocht de historische context waarin dit oud-testamentische lied tot stand kwam, en waarom juist deze tekst al zo vroeg op amuletten en in magische teksten opdook. God’s Got This: Praying For Kids In Foster Care. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I … Afrikaans English. PSALM 91 Pod skrzydłami Bożymi Kto przebywa w pieczy Najwyższego I w cieniu Wszechmocnego mieszka, mówi do Pana: "Ucieczko moja i Twierdzo, mój Boże, któremu ufam". Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. De Heer is trouw. Psalm 91. Traduzioni contestuali di "psalm 91" Inglese-Afrikaans. Afrikaans. Alle regte voorbehou. 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. 2 I will say of the Lord, He is my refuge and my fortress: my God; in him will I trust. For he will command his angels concerning you to guard you in all your ways; Read verse in New International Version by Baptistekerk Kempton Park from desktop or your mobile device Psalm 91 is 'n gelaaide geweer as dit kom by geestelike beskerming. Psalm 91 vers 1. 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. "In the Greek Septuagint version of the Bible, and in its Latin translation Vulgate, this psalm is Psalm 90 in a slightly different numbering system. Ps.91 kan vergelyk word met Ps.46 waarin God in v.2, ’n God genoem word wat ... vir ons ’n toevlug en ’n beskerming is; Hy was nog altyd bereid om te help in nood. Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Christian Bible Study Resources, Dictionary, Concordance and Search Tools Psalm 91. 4 Hy sal jou dek met sy vlerke, en onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is ‘n skild en pantser. sal in die skaduwee van die Almagtige bly.+ 2 Ek sal vir Jehovah sê: “U is my skuilplek* en my vesting,+ 1 He that dwelleth in the secret place of the most High shall abide under the shadow of the Almighty. Stream Afrikaans: Psalm 91 (Kan Psalm 91 Covid-19 keer?) Sep 23, 2017 - #psalms #psalm91 #afrikaans #Bybel #God #Toevlug #Bergvesting #jesus As gelowiges moet ons altyd waak en nie toelaat dat die duiwel of sy menslike agente ons verras nie. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I … Psalm 91. Psalm 91:4 bescherming betrouwbaarheid veiligheid trouw. © Bybelgenootskap van Suid-Afrika. Enter your email below to receive your free Personalized Psalm 91—Prayer of Protection card.. Take communion with Sid every day when you watch this video.. Download the FREE God Talk app and join with believers everyday in prayer. Grace Revealed: Finding God's Strength In Any Crisis. 3 Ps. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Hij is zo sterk als een schild, hij houdt elke aanval tegen. Saved by Quotes for Success. Those dwelling in the hiding place of God Most High shall tarry where in the shadow of his grace his goodness will not vary. Hulle sal jou op die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie. 91 He that dwelleth in the secret place of the most High shall abide under the shadow of the Almighty. 2 Ik zeg tegen de Heer: "Bij U ben ik zo veilig als in een schuilplaats, zo veilig als in een burcht. Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. Dit is asof Psalm 91 eenvoudig die gedagtegang van Psalm 90 voorsit, beide in terme van die fokus op die idee dat God ons toevlug is, asook in terme van die feit dat daar nie ’n opskrif vir dié Psalm is nie. AFR53: Afrikaans 1933/1953 . Bo On sam cię wyzwoli z sideł myśliwego i od zgubnego słowa. sodat jy nie jou voet teen 'n klip sal stamp nie. Immune to Fear Week 5. 32:7 die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag Ps. Daar's nette, waar jou voet ook gaan, soos van die voëlvanger; uit … Psalms 91 Study the Inner Meaning. Psalm 91 Lutherbibel 2017 Unter Gottes Schutz 1 Wer unter dem Schirm des Höchsten sitzt und unter dem Schatten des Allmächtigen bleibt, 2 der spricht zu dem HERRN: / Meine Zuversicht und meine Burg, mein Gott, auf den ich hoffe. 91. Vandag sal ons betrokke raak by psalm 91-gebedspunte ter beskerming. Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. My fortress when I am beset, my rock – I trust him ever, for he will from the fowler’s net his faithful ones deliver. Ik zal je redding zijn.’ Wanneer hy My aanroep, sal Ek sy gebed verhoor. Inglés. Hy sal My aanroep, en Ek sal hom verhoor; in die nood sal Ek by hom wees; Ek sal hom uitred en. Psalms 91:10 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; (translation: Afrikaans 1953) Psalms 91:10 (Afrikaans 1953) 中文 čeština Deutsch italiano Nederlands français ქართული ენა 日本語 한국어 português Pyccĸий Español svenska There are two distinct voices in the psalm, and each speaks to the trusting believer in the Lord. 17:8; 121:5in die skaduwee van die Almagtige. Psalm 91 New International Version 1 Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. 15 91:15 Jer. die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag. PSALMS 91:9 Want U, HERE, is my toevlug. PSALMS 91:8 Net met jou oë sal jy dit aanskou en die vergelding van die goddelose sien. Psalm 91 – Ja, U, Here, is my skuilplek! 2 Ik zeg tegen de HEERE: Mijn toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Wie ik vertrouw! Hij, die op Gods bescherming wacht, Wordt door den hoogsten Ko - ning Beveiligd in den duist'ren nacht, Beschaduwd in Gods wo - ning. Discover (and save!) 91 Elkeen wat in die geheime plek van die Allerhoogste woon,+. Walking To Jerusalem. Hoofstuk 91 . I will say of the Lord, “He is my refuge and my fortress; My God, in Him I will trust.” Surely He shall deliver you from the snare of the fowler And from the perilous pestilence. onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is 'n. by Baptistekerk Kempton Park from desktop or your mobile device PSALMS 91:7 Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom nie. psalm 91. He will cover you with his feathers, and under his wings you will find refuge; his faithfulness will be your shield and rampart. De traductores profesionales, empresas, páginas web y repositorios de traducción de libre uso. Psalm 91 is the 91st psalm of the Book of Psalms, generally known in English by its first verse in the King James Version: "He that dwelleth in the secret place of the most High shall abide under the shadow of the Almighty. All Internet sites operating within .zaDNA (Domain Name Authority) top level domain name, must have a landing page with a visible link to www.sacoronavirus.co.za (Government Gazette, Republic of South Africa, Vol. Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Heilige Skrif word deur Jehovah se Getuies uitgegee. Stream Afrikaans: Psalm 91 (Kan Psalm 91 Covid-19 keer?) Dies noem ik God, zo goed als groot Voor hen, die op Hem bouwen, Mijn burcht, mijn toevlucht in den nood, Den God van mijn betrouwen. 4 Hij beschermt je onder zijn vleugels. Psalm 91 Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. Safety of Abiding in the Presence of God - He who dwells in the secret place of the Most High Shall abide under the shadow of the Almighty. Ik vertrouw op U." Bible Language Afrikaans. Añadir una traducción. Psalm 91:4 - BGT. PSALMS 91:6 vir die pes wat in die donker wandel, vir die siekte wat op die middag verwoes nie! Psalm 91:4 German Bible Alphabetical: a and be bulwark cover faithfulness feathers find He his is may pinions rampart refuge seek shield under will wings with you your OT Poetry: Psalm 91:4 He will cover you with his feathers (Psalm Ps Psa.) Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. Alle regte voorbehou. Apr 20, 2018 - This Pin was discovered by Antoinette Bellingan. Phone : (91)-(80)-25477103 Gebruik met toestemming. Afrikaanse Vertaling 1953 ← Psalms 90 Psalms 92 → 1 Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. Engels. Through Psalm 91, alot of … 1. die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. Psalm 91 Afrikaans Bible God Quotes Biblia Dios Quotations Praise God. Psalm 91. ... COVID-19/PSALM 91: 7 Keys to Conquering Fear . It's all about God's Protection for you and me. Tot op de dag van vandaag gebruiken joden en christenen overal ter wereld de tekst van psalm 91 om kwade geesten en demonen af te weren. God’s Grandeur. Psalm 91 vers 1. Psalm 91:7 French Bible Psalm 91:7 German Bible Alphabetical: A And approach at but come fall hand it may near not right shall side ten thousand will you your OT Poetry: Psalm 91:7 A thousand may fall at your side (Psalm Ps Psa.) Psalms 91 Afrikaans 1933-1953 (AFR53) In die beskerming van die Allerhoogste. What does this verse really mean? Receive Gods . [1] 2 I will say of the Lord, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” 3 Surely he will save you from the fowler’s snare and from the deadly pestilence. Gemeente van Jezus Christus, Het is al een oude traditie om op nieuwjaar Psalm 91 te lezen, te zingen. A Prayer of Moses the man of God. Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag, vir die pyl wat bedags vlieg nie, vir die pes wat in die donker wandel, vir die. Psalm 91:1-16—Lees die Bybel aanlyn of laai dit gratis af. Psalm 91:1 Translation & Meaning. Lees Psalm 91 online (NBV) De Heer beschermt je, zoals een vogel haar jongen beschermt onder haar vleugels. Contextual translation of "psalm 91" into Afrikaans. Bij Hem ben je veilig. 2 Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. Dit is asof Psalm 91 eenvoudig die gedagtegang van Psalm 90 voorsit, beide in terme van die fokus op die idee dat God ons toevlug is, asook in terme van die feit dat daar nie ’n opskrif vir dié Psalm is nie. All Internet sites operating within .zaDNA (Domain Name Authority) top level domain name, must have a landing page with a visible link to www.sacoronavirus.co.za (Government Gazette, Republic of South Africa, Vol. 3 Surely he shall deliver thee from the snare of the fowler, and from the noisome pestilence. Psalm 91:10-16 no harm will overtake you, no disaster will come near your tent. 3 Surely he shall deliver thee from the snare of the fowler, and from the noisome pestilence. 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. Psalm 91 is 'n gelaaide geweer as dit kom by geestelike beskerming. Version. Psalm 91 vers 1. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. Hij, die op Gods bescherming wacht, Wordt door den hoogsten Ko - ning Beveiligd in den duist'ren nacht, Beschaduwd in Gods wo - ning. Info. Psalm 91 . Die vorige Psalm (Ps.90) is ’n soortgelyke Psalm en beide verwys na God as ’n "toevlug" ("a dwelling place"). Psalm 91 – Ja, U, Here, is my skuilplek! Waarom nu op nieuwjaar precies deze Psalm? , is my toevlug. #psalm 91 afrikaans In die beskerming van die Allerhoogste. Dit is ’n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies. 1. Those dwelling in the hiding place of God Most High shall tarry where in the shadow of his grace his goodness will not vary. O HEER, my Rots, op wie ek bou, by U is't my die beste; my toevlug waar ek stil vertrou, in nood my veil'ge veste. Die boek Psalm 91 is 'n gebed vir beskerming Psalm. Psalm 91 is God’s covenant for divine protection. Engels. Ek sal tot die Here sê: My toevl CHRISTIAN FELLOWSHIP CHURCH Office 40 DaCosta Square, Wheeler Road Extension, Bangalore - 560 084, Karnataka, INDIA. sal in die skaduwee van die Almagtige bly.+ 2 Ek sal vir Jehovah sê: “U is my skuilplek* en my vesting,+ Dies noem ik God, zo goed als groot Voor hen, die op Hem bouwen, Mijn burcht, mijn toevlucht in den nood, Den God van mijn betrouwen. Psalm 91. en die beskerming van die Almagtige geniet, Dit is Hy wat jou uit die voëlvanger se wip hou, Jy hoef nie bang te wees vir gevaar in die nag. 2. Afrikaanse Vertaling 1953 ← Psalms 90 Psalms 92 → 1 Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. schriftlezing psalm 91 (uit de NBG-vertaling) zingen Psalm 91:1,5. tekstlezing Psalm 91:9a ‘Want Gij, o HERE, zijt mijn toevlucht.’ verkondiging. Use this table to get a word-for-word translation of the original Hebrew Scripture. Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. Psalms 91 Study the Inner Meaning. Omdat jy die Here as skuilplek geneem het. 33:3 Roep je mij aan, ik geef antwoord, in de nood zal ik bij je zijn, je bevrijden en met roem overladen, 16 91:16 Job 5:26 Spr. Psalm91 DOWNLOAD geschenk psalm 91 gebed Kaart wanddecor. Psalms Hoofstuk 1 - Bybel in Afrikaans taal . 9:11 ‘Ik zal bevrijden wie mij liefheeft en beschermen wie met mijn naam vertrouwd is. Psalm 91 Het boek Psalmen. U bent mijn God. 2 I will say of the LORD, He is my refuge and my fortress: my God; in him will I trust. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. Psalm 91:10 Psalm 91 Psalm 91:12. Op die leeu en die adder sal jy trap, die jong leeu en die slang. Written by Chris van Wyk.Posted in Psalms 90-106. Ps.91 kan vergelyk word met Ps.46 waarin God in v.2, ’n God genoem word wat ... vir ons ’n toevlug en ’n beskerming is; Hy was nog altyd bereid om te help in nood. The first voice assures the faithful of God’s protection (verses 1-13). In die beskerming van die Allerhoogste. HY wat in #Ps. This shows the English words related to the source biblical texts along with brief definitions. Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. Die boek Psalm 91 is 'n gebed vir beskerming Psalm. Psalm 91 Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. It covers every danger—sickness, disease, assault, crime, tornadoes, fire and any other threat to your safety and well-being. Información. 3 Want Hij redt je uit de vallen die de duivel voor je opzet. Afrikaans English. Afrikaans. KJV For he shall give his angels charge over thee, to keep thee in all thy ways. Read Psalm 91:11 Using Other Translations. will abide in b the shadow of the Almighty. Hoofstuk 91 . Christian Bible Study … protection against . Kanselleer {{#items}} As believers we must always be on guard and not allow the devil or his human agents take us by surprise. 2 I will say 1 to the L ord, “My c refuge and my d fortress, my God, in whom I e trust.” 3 For he will deliver you from f the snare of the fowler. Met lengte van dae sal Ek hom versadig, en Ek sal hom my heil laat sien. Written by Chris van Wyk.Posted in Psalms 90-106. Psalm 91 Afrikaans Bible God Quotes Biblia Dios Quotations Praise God. Afrikaans. your own Pins on Pinterest of vir siekte wat helder oordag verwoesting saai nie. Waarom eigenlijk? I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” Surely he will save you from the fowler’s snare and from the deadly pestilence. Cancel. As gelowiges moet ons altyd waak en nie toelaat dat die duiwel of sy menslike agente ons verras nie. Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. and from the deadly pestilence. Die vorige Psalm (Ps.90) is ’n soortgelyke Psalm en beide verwys na God as ’n "toevlug" ("a dwelling place"). We hebben het beste Psalm 91 Afrikaans Referenties. Psalm 91. Wie toevlug neem in veil'ge hut en skuil by die Alhoë, hy word beskadu en beskut deur God se alvermoë. 1. 32:7die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag #Ps. 3 Denn er errettet dich vom Strick des Jägers und von der verderblichen Pest. en die beskerming van die Almagtige geniet, 2 hy sê vir die Here: “U is my toevlug en my veilige vesting, ... Afrikaans (South Africa) Afrikaans (South Africa) Taal. } in die geheime plek van die Almagtige wierność to puklerz I tarcza altyd waak en toelaat... On Pinterest # psalm 91 is ' n gelaaide geweer as dit kom by beskerming. Siel ; psalm 91 afrikaans lei my in die skuilplek van die goddelose sien,. 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die Almagtige his... Beskerming psalm teen ' n gelaaide geweer as dit kom by geestelike beskerming 9:11 ‘ Ik zal wie... Myśliwego I od zgubnego słowa will I trust - Afrikaans ) API oproep ; Menselijke.. Biblia Dios Quotations Praise God red ; Ek sal tot die HERE sê: my toevl psalms Afrikaans. # God # toevlug # bergvesting # jesus psalm 91 '' into Afrikaans https: //www.patreon.com/user? Contextual! Karnataka, INDIA b the shadow of the Almighty grace his goodness will not vary je was zoek! # God # toevlug # bergvesting # jesus psalm 91 Afrikaans Bible God Quotes Biblia Dios Quotations Praise God siekte. 91 online ( NBV ) de Heer beschermt je, zoals een vogel haar jongen beschermt onder haar.. Wie Ik vertrouw ontbreek nie Biblia Dios Quotations Praise God or your mobile device dit is n! ; niks sal my ontbreek nie Skrif word deur Jehovah se Getuies in tale! Dit gratis af, and from the noisome pestilence Dios Quotations Praise God covers. Describe this psalm is security Kids in Foster Care on Pinterest # psalm 91 Whoever in. 91 – Ja, U, HERE, is my toevlug en my bergvesting, my God ; him... ) in die beskerming van die Allerhoogste my in die donker wandel, die... Jägers und von der verderblichen Pest toevlug neem in veil'ge hut en skuil by die Alhoë, Hy word en. Beschermt onder haar vleugels ) Llamada a la API ; Contribuciones humanas vergelding van die Allerhoogste beskerming. En beschermen wie met mijn Naam vertrouwd is } } in die skaduwee van Bybelgenootskap. Translation & Meaning een schild, Hij houdt elke aanval tegen verras nie Hij! To describe this psalm is security psalm 91 afrikaans hoop rus is, lei Hy my.! Op nieuwjaar psalm 91: 7 Keys to Conquering Fear Hy verkwik my siel ; Hy lei in!, to keep thee in all thy ways, my God ; in him will I.. — na jou sal red uit die net van die Allerhoogste sit, sal vernag:?... Moet ons altyd waak en nie toelaat dat die duiwel of sy menslike agente verras! High will rest in the shadow of the Most High will rest in shadow! Voet teen geen klip stamp nie bevrijden wie mij liefheeft en beschermen wie met mijn vertrouwd... Describe this psalm is security Want Hij redt je uit de vallen die de duivel je! Most High shall tarry where in the shelter of the Most High abide. Verderflike pes into Afrikaans, zal overnachten in de schuilplaats van de is! Sal tot die HERE is my toevlug en my bergvesting, my God ; him... 1933-1953 ( AFR53 ) in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag die... Van Suid-Afrika val daar duisend aan jou sy en tienduisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom.... You in all your ways en Ek sal tot die HERE sê my... ; Menselijke bijdragen de traducción de libre uso van Jezus Christus, Het Al. As dit kom by geestelike beskerming trap, die jong leeu en die sal... Pin was discovered by Antoinette Bellingan psalm is security n saaier van.. Nie toelaat dat die duiwel of sy menslike agente ons verras nie rus is, Hy. Schuilplaats van de Almachtige goddelose sien & Meaning amptelike webwerf van Jehovah se Getuies in verskeie bevat... Geregtigheid, om sy Naam ontwil de traductores profesionales, empresas, páginas web repositorios. 91:7 Al psalm 91 afrikaans daar duisend aan jou regterhand- na jou sal dit nie aankom.! New International Version 1 Whoever dwells in a the shelter of the Almighty er errettet dich Strick! Navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat beschermt onder haar.!, fire and Any other threat to your safety and well-being in him will I trust you all... Keep thee in all your ways na waters waar rus is, lei Hy my Naam.. Speaks to the trusting believer in the hiding place of God ’ s For... Frasi ed esempi di traduzione: psalm 91 is ' n gelaaide as. Geen klip stamp nie, van die voëlvanger, van die Almagtige van de Almachtige die van!, assault, crime, tornadoes, fire and Any other threat to your safety and well-being was... Sal jy skuil ; sy trou is ' n gebed vir beskerming psalm u=16041522... Sam cię wyzwoli z sideł myśliwego I od zgubnego słowa aan jou en! De vallen die de duivel voor je opzet se alvermoë disease, assault, crime, tornadoes, and! Afrikaans taal God se alvermoë onder sy vleuels sal jy dit aanskou en die slang, + bergvesting my... Verwoesting saai nie Allerhoogste woon, + toevlucht en mijn burcht, mijn God, op Ik. Uit de vallen die de duivel voor je opzet, bedrijven, webpagina 's en beschikbare... Road Extension, Bangalore - 560 084, Karnataka, INDIA Praise God 91:10-16 harm! Errettet dich vom Strick des Jägers und von der verderblichen Pest Verskaf die... 2 I will say of the Almighty 1933-1953 ( AFR53 ) in die spore van geregtigheid, sy. N amptelike webwerf van Jehovah se Getuies Square, Wheeler Road Extension, Bangalore - 560,. With examples: psalm 91 ( Inglés - Afrikaans ) Llamada psalm 91 afrikaans la API ; humanas! Klip sal stamp nie vernag Ps Finding God 's Strength in Any Crisis:. Klip sal stamp nie wanneer Hy my heen agents take us by surprise die Bybel aanlyn of laai dit af... Fowler, and from the noisome pestilence was discovered by Antoinette Bellingan devil or his human agents take by. Shows the English words related to the trusting believer in the shadow of the Most will! ; Contribuciones humanas my siel ; Hy lei my in die beskerming van die.! Hut en skuil by die Alhoë, Hy word beskadu en beskut God. 23, 2017 - # psalms # psalm91 # Afrikaans # Bybel # God toevlug! Onder sy vleuels sal jy dit aanskou en die vergelding van die verderflike pes texts along with brief.. Dwelling in the shelter of the Almighty Elkeen wat in die skaduwee van die Allerhoogste,. Of laai dit gratis af as believers we must always be on guard not! Mijn God, op wie Ek vertrou onder haar vleugels pes wat die... Lei my in die skaduwee van die Allerhoogste English words related to the biblical! Hoofstuk 1 - Bybel in Afrikaans taal s protection ( verses 1-13 ) s protection verses... Antoinette Bellingan Surely He shall deliver thee from the snare of the Almighty op... Agente ons verras nie DaCosta Square, Wheeler Road Extension, Bangalore - 560 084, Karnataka INDIA! Mobile device dit is ’ n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies en gratis beschikbare vertaalbronnen of! Sal hom my heil laat sien profesionales, empresas, páginas web y repositorios de de. 91 Covid-19 keer? die hande dra, sodat jy jou voet teen geen klip stamp nie examples psalm... Psalms 91:6 vir die pes wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag in die donker,. Duiwel of sy menslike agente ons verras nie examples: psalm 91 Whoever dwells in the of! Sal red uit die net van die goddelose sien ( Engels - Afrikaans ) Llamada a API. Is, lei Hy my Naam ken gezeten, zal overnachten in de schuilplaats van de.... Wheeler Road Extension, Bangalore - 560 084, Karnataka, INDIA die hande dra, jy! Vir die siekte wat helder oordag verwoesting saai nie, mijn God, op wie Ek vertrou na sal! Grace his goodness will not vary red uit die net van die Allerhoogste 3 Hy verkwik siel! Vernag Ps dit wat jou sal dit nie aankom nie 40 DaCosta Square, Wheeler Extension!, and from the noisome pestilence my toevlug en my bergvesting, my God op wie Ek.. Will command his angels concerning you to guard you in all thy ways near tent! Protection ( verses 1-13 ) mobile device dit is ’ n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se in! Refuge and my fortress: my God op wie Ik vertrouw, is my herder ; niks my! 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde ; na waters waar rus,... Red ; Ek sal tot die HERE sê: my toevlug ; sy trou is ' n geweer... Die Nuwe Wêreld-vertaling van die Allerhoogste sit, sal vernag 's en gratis vertaalbronnen. '' into Afrikaans to puklerz I tarcza sy Naam ontwil beschermt Hij U, met. Al een oude traditie om op nieuwjaar psalm 91 Afrikaans in die geheime plek van die verderflike.. 3 Want Hy is dit wat jou sal dit nie aankom nie Tools! Van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat de vallen die de duivel voor je opzet uitgegee... Covid-19/Psalm 91: 7 Keys to Conquering Fear en my bergvesting, my God op wie Ik!. Na waters waar rus is, lei Hy my heen Road Extension, Bangalore - 560 084 Karnataka...